Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


REKLAMACE
Jak nakupovat

1. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

Reklamaci zboží v záruční době je dobré podat nejlépe písemně na email: info@mimihit.cz nebo adresu sídla společnosti.
Reklamované zboží je vhodné doručit k reklamaci co nejdříve po písemném uplatnění reklamace. Reklamace se tím výrazně urychlí.
O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován.
Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd.) a zaslání na adresu info@mimihit.cz
Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu nebo je možné domluvit svoz reklamace. Cena dopravného je 70Kč (při oprávněné reklamaci hradí tuto částku prodávající).
Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 776 006 992 a to v pracovní dny 8:30 do 15:30 hod nebo na info@mimihit.cz .
Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.

2. Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
  • na e-mail info@mimihit.cz zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list atd).
  • náklady budou proplaceny v přiměřené výši


3. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, bude reklamované zboží zasláno zpět zákazníkovi na náklady zákazníka.

V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží pouze na bankovní účty. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

Upozornění: Zboží k reklamaci není možné zasílat na dobírku !